Beschrijving

TJ's Cellar Door is een prive wijnhandel. Dit betekend dat je alleen wijn kunt kopen als je uitgenodigd bent door iemand die al in de club zit. Op deze manier houd Jarrod Englefield (wijnkenner) het heel persoonlijk. Daarnaast stelt hij een wijnpakket samen naar de smaak van de klant.

 

We zijn gevraagd om het logo te redesign en een complete visuele identiteit neer te zetten met een website. Daarnaast was er de behoefte om de wijnflessen te voorzien van een label.

Omdat we met een klein budget hebben gewerkt en de uitvoer zo duurzaam wilden maken hebben we ervoor gekozen het visitekaartje te combineren met de label. Deze worden bedrukt met 2 stempels, die ook op het briefpapier en kartonnen dozen gebruikt kunnen worden. Op deze manier is er ook geen verspilling door teveel te drukken.


Details

Klant

TJ's Cellar Door

 

Ontwerpers

Xavier Lim & Corné de Ruijter

 

Werk

Visuele identiteit, logo, stempels, visitekaartje / label, website

 

Jaar

2013

Omhoog


Terug naar overzicht

Projecten